Standard Svensk standard · SS-ISO 10008:2022

Kvalitetsledning — Kundtillfredsställelse — Vägledning för e-handelstransaktioner mellan företag och konsument (ISO 10008:2022, IDT)

Status: Gällande

Köp denna standard

Standard Svensk standard · SS-ISO 10008:2022

Kvalitetsledning — Kundtillfredsställelse — Vägledning för e-handelstransaktioner mellan företag och konsument (ISO 10008:2022, IDT)
Prenumerera på standarden - Läs mer Dölj
Pris: 1 320 SEK
standard ikon pdf

PDF

Pris: 1 320 SEK
standard ikon

Papper

Pris: 2 112 SEK
standard ikon pdf + standard ikon

PDF + papper

Fler alternativ Färre alternativ
Omfattning
This document gives guidance on planning, designing, developing, implementing, maintaining and improving an effective and efficient business-to-consumer electronic commerce transaction (B2C ECT) system within an organization.


It is applicable to any organization engaged in, or planning to be engaged in, a B2C ECT, regardless of size, type and activity. The focus of this document is on organizations that directly offer and provide products and services to consumers.


This document aims to enable organizations to set up a fair, effective, efficient, transparent and secure B2C ECT system, in order to enhance consumers’ confidence in B2C ECTs and increase the satisfaction of consumers. It is aimed at B2C ECTs concerning consumers as a sub-set of customers.


The guidance given in this document can complement an organization’s quality management system.

Ämnesområden

Kvalitetsledning och kvalitetssäkring (03.120.10) Ledningssystem för kvalitet (04.080)


Köp denna standard

Standard Svensk standard · SS-ISO 10008:2022

Kvalitetsledning — Kundtillfredsställelse — Vägledning för e-handelstransaktioner mellan företag och konsument (ISO 10008:2022, IDT)
Prenumerera på standarden - Läs mer Dölj
Pris: 1 320 SEK
standard ikon pdf

PDF

Pris: 1 320 SEK
standard ikon

Papper

Pris: 2 112 SEK
standard ikon pdf + standard ikon

PDF + papper

Fler alternativ Färre alternativ

Produktinformation

Språk: Engelska

Framtagen av: Kvalitetsledning, SIS/TK 304

Internationell titel: Quality management — Customer satisfaction — Guidance for business-to-consumer electronic commerce transactions (ISO 10008:2022, IDT)

Artikelnummer: STD-80038551

Utgåva: 1

Fastställd: 2022-10-13

Antal sidor: 44